Здравейте колеги. Онзи ден като пуснах фаровете и видях, че ми свети чека за изгоряла крушка. Установих че проблема е в лявата лампичка осветяваща регистрационния номер отзад. Така калпаво е монтирана пластмасата, която държи самия номер, че няколко часа се мъчих по всевъзможен начин да отворя и да сменя крушката, но не успях. Четох подобни теми и видях, че доста колеги са пропищяли от този проблем. Ще ви бъда благодарен ако някой, който се е сблъсквал със същия проблем предложи някакво решение!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Изгоряла светлина на регистрационния номер!
Collapse
X
-
С едно тънко пиронче чукаш в средата на нита и после хващаш отзад номера и дърпаш към теб , за да изкараш нита, сваляш номера, развиваш пластмасата..... После или намираш тънка видийка и я завиваш в нита от задния му край или отиваш да ти го пломбират на ново за 12 лв.
Comment
-
Аз направих следното свалих номера махнах му целата плаксмаса, пробих една дупка 8-ца с винтоверта в бронята, и сложих номера без плаксмаса, като вкарах нита в дупката и фиксирах номера в двата края с по една рапидка от нераждавейка, стана муцка и сега се осветява в пъти по-добре
Comment
-
Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщениеЗдравейте колеги. Онзи ден като пуснах фаровете и видях, че ми свети чека за изгоряла крушка. Установих че проблема е в лявата лампичка осветяваща регистрационния номер отзад. Така калпаво е монтирана пластмасата, която държи самия номер, че няколко часа се мъчих по всевъзможен начин да отворя и да сменя крушката, но не успях. Четох подобни теми и видях, че доста колеги са пропищяли от този проблем. Ще ви бъда благодарен ако някой, който се е сблъсквал със същия проблем предложи някакво решение!sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217
Comment
-
Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщениеАз направих следното свалих номера махнах му целата плаксмаса, пробих една дупка 8-ца с винтоверта в бронята, и сложих номера без плаксмаса, като вкарах нита в дупката и фиксирах номера в двата края с по една рапидка от нераждавейка, стана муцка и сега се осветява в пъти по-добреFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеЯ кАжи откъде видя това с нитовете...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАз направих същото и не предния и на задния,само че с по 6 нита на номер,да няма мърдане
Comment
-
Аз преди 2 месеца си сменях 2-те крушки на номера със бели диодни, но не съм срещал затруднение. Просто натиснах рамката на номера по-сериозно с ръка и изкарах плафоните и после по-обраният ред ги вкарах, всичко ми отне 5 мин. Не-знам при вас що така се получава....
Comment
-
Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщениеАз преди 2 месеца си сменях 2-те крушки на номера със бели диодни, но не съм срещал затруднение. Просто натиснах рамката на номера по-сериозно с ръка и изкарах плафоните и после по-обраният ред ги вкарах, всичко ми отне 5 мин. Не-знам при вас що така се получава....Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЗащото в КАТ всеки си слага както си иска пластмасите,едните по-надолу/като при теб/ други по-нагоре почти плътно до плафоните..........
А на колегите по-горе мога да им предложа, ако им се занимава, да си свалят рамката със регистрационният номер и да си пробият две дупки и да си го поставят малко по-надолу! Преди време на един форд ми се беше наложило да правя тази маневра, но след това вече всичко заспа!Last edited by grenlould; d.m.y г., 19:07.
Comment
Comment